piątek, 16 maja 2014

Liebster Blog Award

Serdecznie dziękuję za nominacje do LBA <3 ten tytuł zawdzięczam dzięki 2 wspaniałym dziewczynom Ajce i Dianie z które prowadzą fantastyczny blog O książkach *.* serdecznie polecam (http://wonderlandof-books.blogspot.com/) . A teraz zapraszam na moje odpowiedzi ;D

1.Wolałabyś być piękna czy mądra? Dlaczego ?
Hmm.. Po dłuuuugim zastanawianiu się wybrałabym bycie mądrym. Moim zdaniem uroda przemija, a to co mamy w głowie zostaje na długie lata ;3

2.Podaj cechy, które powinien mieć twój superbohater?
Powinien być zaradny, uczciwy, pomysłowy, pomocny, uczynny i powinien być sobą. No i oczywiście BYĆ!! ( 4ever alone )

3.Motto lub przysłowie które ci się podoba lub często je cytujesz ?
'Umiesz liczyć? To licz na siebie !' , ' Nie ma co się tak angażować, bo i tak odejdzie z wiatrem'

4.Jeśli ktoś nagrywałby film o twoim życiu, Kto miałby Cię w nim zagrać ?
Hahahah.. Hannah Montana .. hahaha.. nie no żartuje czuje, że to może być właśnie Harry z 1D xDD.

5.Co najgorszego jadłaś w swoim życiu ?
Tak. ;DD Rabarbar ;X

6.Dlaczego tak nazwałaś swojego bloga ?
Bo lubię ;3 Chciałam, aby kojarzył się z tematyką ?? o.O

7.Opisz siebie w trzech słowach ?
Szalona, nieobliczalna, jedyna

8.Jeśli mogłabyś mieszkać gdziekolwiek na świecie. Gdzie by to było i dlaczego?
Hmmm... Korea??? Seul ??? Yhhh... takie proste na pewno dostane 7 z tego sprawdzianu xDD
PS. Dlaczego?? Bo koreańczycy VIXX'y , B.A.P, NU'EST, Big Bang. ^^

9.W czym jesteś najlepsza?
W rozśmieszaniu i pocieszaniu ludzi ;B Jak jakiś problem zgłaszajcie się do cioci HyeRi ;3

10.Jeśli mogłabyś być Każdym człowiekiem na świecie przez cały dzień, kogo byś wybrała?
Gayoon z 4Minute. Podziwiam ją za to , że jest sobą. Za to jaki ma wspaniały głos to jak tańczy bawi się melodią i wszystko traktuje na poważnie. Ohhh.. ile ja bym dała za taki los jaki ją spotkał. ^-^


11.Jakie wspomnienie przyprawia cię o dreszcz ?
W sumie to nic mi nie przychodzi do głowy ;C Za każdym razem kiedy miałam jakieś problemy wychodziłam z nich prawie cało xDD




Ok , ok . To teraz ja się pobawię w nominacje . Hmmm. A więc nominuję wspaniałe blogi :
1.http://lovecandoanything-yaoi.blogspot.com/
2.http://kpopopowiadania.blogspot.com/
3.http://kpopowe-love.blogspot.com/

A więc nominowałam jedynie 3 blogi gdyż jakoś nie miałam czasu szukać dalej więc zabawę w pisanie pytanek ( oczywiście piekielnie trudnych) czas zacząć.

1. Czy jak nie zapytamy to zbłądzimy ? Dlaczego ?
2. Co byś zrobiła gdyby twoi rodzice zaproponowali ci wspólne zdjęcie w identycznych strojach ?
3. Skąd drwal z czerwonego kapturka wiedział, że wilk zjadł i babcie i kapturka ?
4. Jaki jest twój ulubiony zespół koreański ?
5. Co byś wolała opluć twojego ulubionego piosenkarza or zwymiotować na scenie przed całą szkołą ?
6. Dlaczego założyłaś swojego bloga ?
7. Ile jest centymetrów z Warszawy do Seulu ?
8. Czy proszek waniliowy to to samo co proszek Wanilinowy ?
9. Jakie jest miejsce do którego najbardziej byś się chciała wybrać ?
10. Mówi się rękami czy rękoma ?


Hah ... miłej zabawy życzę !!
\ HyeRi <3

2 komentarze:

  1. Bu, to ja. (: Dziękuję, że mnie nominowałaś. Zadałaś pojebane pytania, to ci przyznam XD Jak znajdę czas, to na nie odpowiem itd. Przeczytałam twoje opowiadanie, coraz lepiej ci idzie. Powodzenia and 3maj się (:
    Jeszcze raz dzięki za nominację.

    OdpowiedzUsuń